parcham مهار تورم، رشد تولید

 

نکات مهم در تکمیل پرونده ارتقاء

جهت اطلاع اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

 

همکار محترم رعایت نکات زیردر پرونده ارسالی برای ارتقاء به دانشیاری یا استادی و تبدیل وضعیت به دفتر کمیته ارتقای دانشگاه لازم می باشد:

  1. توصیه می گردد اعضای محترم هیات علمی ابتدا آیین نامه و شیوه نامه ارتقا را کاملا مطالعه کرده و از شرایط آن آگاهی داشته باشند.
  2. درخواست مکتوب به مدیر گروه، توسط عضو هیات علمی
  3. ارسال صورت جلسه گروه به همراه نامه موافقت مدیر گروه به واحد ارتقای دانشکده
  4. تحویل کلیه مدارک (مثل اصل مقالات چاپ شده در نشریات یا مجموعه مقالات کنفرانسها، مستندات مربوط به ماده های جدول و ... ) یک جا و هم زمان به واحد ارتقاء ملاک ثبت پرونده عضو هیات علمی می باشد. درصورت نقص پرونده و یا اضافه نمودن هرگونه مدرک جدید، تاریخ شروع فرایند بررسی تاریخ تحویل آخرین مدرک به کمیته منتخب خواهد بود.
  5. عضو هیات علمی کلیه مدارک را به صورت دسته بندی شده برای هر ماده و به ترتیب تاریخ از قدیم به جدید تحویل نماید.
  6. شرکت در کارگاههای توانمندسازی (کارگاههای مربوط به حیطه آموزش ،پژوهش و قوانین و مقررات اداری )جهت طرح پرونده درکمیسیون ماده یک ارتقا الزامی است. با توجه به مصوبه کمیسیون مذبور برای تایید پرونده باید صرفاً از موارد فرهنگی حداقل 10 امتیاز کسب گردد و امتیاز کارگاههای توانمند سازی جایگزین فعالیت های فرهنگی از جمله نشست های هم اندیشی نمی شود. 
  7. عضو محترم هیات علمی دقت نماید که مقاله در نشریات نامعتبر از نظر وزارتین چاپ و جهت پروند ارتقا ارائه ندهد.
  8. در بند مقاله علمی پژوهشی باید ضریب تاثیر IF  ذکر گردد.
  9. درصورتی که مقاله پژوهشی از پایان نامه دانشجو می باشد در قسمت ملاحظات اعلام گردد.
  10. نام همکاران بر اساس آنچه که در مقاله آمده است تنظیم گردد.
  11. در صورتی که مقاله پژوهشی همپوشانی با مقالات دیگر دارد، در بخش ملاحظات با درصد ذکر و نام مقاله مورد نظر در بند مربوطه نوشته شود. همپوشانی کلیه فعالیت ها ذکر شود.
  12. اگر مقاله ای از پایان نامه فرد بعد از شروع به کار به عنوان عضو هیات علمی چاپ شود و برگرفته از مطلب رساله دکتری یا آخرین مقطع تحصیلی فرد باشد آن را مستخرج از تز محسوب می نمایند. این مقاله مشمول امتیاز خواهد بود ولی به عنوان مقاله شرطی محاسبه نخواهد شد.
  13. در بخش مقاله کامل و خلاصه مقاله حتما نام همکاران ذکر شود. همپوشانی خلاصه مقالات حتما ذکر گردیده و با درصد مشخص گردد.
  14. در خصوص خلاصه مقاله و مقاله کامل ارائه شده در کنگره ها حتما اصل گواهینامه و کتابچه کنفرانس یا سی دی آن ارائه گردد.
  15. در صورت داشتن اختراع یا اکتشاف ثبت شده حتما نامه تاییدیه وزارت ارائه شود.
  16. در صورتیکه استاد راهنمای پایان نامه بیش از یک نفر باشد امتیاز پایان نامه بین افراد تقسیم می شود.
  17. در صورتیکه استاد مشاور از دو نفر بیشتر باشد امتیاز پایان نامه بین افراد تقسیم می شود.
  18. حضور در جلسات و شوراها و کمیته ها با ذکر ساعت حضور قابل قبول می باشد. در صورت عدم ارائه مستندات لازم نمره تعلق نمی گیرد.
  19. در بخش ایجاد رشته ها، ارائه نامه باید با موافقت معاون آموزشی دانشگاه بوده و زمان شروع و پایان و میزان ساعت و درصد همکاری مشخص گردد.
  20. در جداول، حتما تاریخ شروع و تاریخ پایان کاملا مشخص باشد و از ذکر تاکنون یا هم اکنون پرهیز نمایید. ملاک آخرین تاریخ، تاریخ تحویل مدارک به واحد ارتقای دانشکده باشد.
  21. ارائه اولین و آخرین حکم استخدامی (پیمانی) –رسمی آزمایشی – رسمی قطعی جهت ارتقاء الزامیست. همچنین احکامی که مربوط به تغییراتی از جمله شروع یا پایان مدیریت می باشد نیز ارائه گردد.
  22. جداول در قالب word، تایپ گردد و آخرین فرمت مربوط را استفاده نمایند. (فرم شناسنامه علمی اعضای هیات علمی بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، مدیریت امور هیات علمی (با فرمت word) قابل دسترسی است.
  23. ارائه اصل کلیه مستندات مربوط به فعالیت ها الزامیست.
  24. متقاضیان فرمها را به صورت تایپ شده، بدون خط خوردگی و یا لاک گرفتگی و همراه با CD آن تحویل دهند.
  25. فایل word یا pdf  مقاله های فارسی و انگلیسی به همراه پرینت تحویل گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید