به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، استاندار به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از دانشکده‌های این دانشگاه بازدید و با دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی در این بازدیدها که روز یکشنبه 10 مهرماه 1401 انجام شد، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، گفت: این مهم با دستان دانشجویان و اساتید محقق می‌شود.

 

وی افزود: اداره امور بر مبنای دانش، سبب پیشرفت کشور می‌شود و امروز جامعه‌ای موفق است که بتواند از ظرفیت دانشجویان و اساتید خود در مسیر رشد و بالندگی بهره گیرد.

 

استاندار خراسان شمالی ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان در مراحل تحصیلی، تأکید کرد: نیروی انسانی ازجمله منابع ارزشمندی است که در دانشگاه‌ها تربیت یافته تا بتوانند در آینده برای کشور خود افتخارآفرینی کنند.

 

دکتر سیدجواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این بازدید، با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به تمام دانشجویان و اساتید، اظهار کرد: آموزش حضوری دانشجویان در دانشکده‌های مختلف این دانشگاه آغاز و کلاس‌های درس دایر است.

 

وی  با بیان اینکه در راستای دستیابی به تولید دانش‌بنیان، انتظار ویژه‌ای از دانشگاه‌ها وجود دارد، گفت: این مهم، با دستان توانمند دانشجویان و حرکت آنان در مسیر مهارت‌آموزی و کسب علم دانش محقق می‌شود.

 

دکتر پورنقی افزود: تلاش ما در مجموعه دانشگاه با همت تمام مسئولان و معاونان، ایجاد فضایی است تا دانشجویان بتوانند با قوت و صلابت به کسب علم و مهارت و امور پژوهشی بپردازند.


از مجموع 1 رأی