واحد آموزش دانشکده پزشکی با صدور اطلاعیه ای از شروع امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشکده به صورت حضوری و به دو روش الکترونیکی و فیزیکی(بر روی کاغذ) خبر داد.

به گفته گریوانی امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشکده پزشکی، قبل از این و در زمان کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار می شد که با حضوری شدن کلاسهای درس و حضور فیزیکی دانشجویان در دانشکده، امتحانات پایان ترم نیم سال تحصیلی جاری نیز در کلیه رشته ها و مقاطع بصورت حضوری و به دوشکل الکترونیکی و کاغذی برگزار می شود و از 28/3/1401 آغاز می گردد.

وی یاد آور شد که امتحانات مجازی در محل مرکز آزمونهای الکترونیکی واقع در جنب سالن ورزشی ولایت و کلیه امتحانات کاغذی در محل دانشکده پزشکی برگزار می شود  و خاطر نشان کرد که سرویس های دانشجویی نیم ساعت قبل از شروع امتحانات از مبادی خوابگاههای دانشجویی و سطح شهر(میدان کارگر) به سوی محل برگزاری امتحانات حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه آوردن هر گونه جزوه، کتاب، دست نویس و نظایر آن و وسایل الکترونیکی از جمله گوشی همراه در جلسه امتحان به منزله تقلب محسوب می شود تاکید کرد: دانشجویان حتما کارت ورود به جلسه خود را در دست داشته باشند و 15 دقیقه  قبل ازشروع در محل برگزاری امتحانات حاضر شوند.