دکتر پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و فرارسیدن روز پرستار، به همراه نماینده ولی فقیه در استان از بیمارستان امام علی(ع) و دانشکده پرستاری بجنورد بازدید کردند و ضمن خداقوت و قدردانی از تلاش‌ها، این مناسبت را به پرستاران تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه حجت الاسلام نوری، صبح روز دوشنبه 7 آذرماه 1401 بعد از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی(ع)، با اهدای شاخه‌های گل به پرستاران این بیمارستان از زحمات آنان قدردانی کردند.
دکتر پورنقی همچنین بعد از در این بازدید با حضور در دانشکده پرستاری بجنورد و در جمع دانشجویان این دانشکده اظهار کرد: پرستاران یکی از ارکان موفقیت نظام در حوزه سلامت هستند.
وی با تأکید بر خاص بودن رشته پرستاری به سبب ارتباط مستقیم با مردم، گفت: به دنبال افزایش رشته‌های تخصصی در گرایشات تحصیلات تکمیلی هستیم.
دکتر فاطمه خراشادی‌زاده، رئیس دانشکده پرستاری نیز در این دیدار خواستار نگاه ویژه به دانشکده پرستاری شد و اظهار کرد: برای تربیت پرستار و اثربخشی در جامعه نیازمند این نگاه ویژه هستیم.

 


از مجموع 2 رأی