به گزارش روابط عمومی؛ مراسم تقدیر از دانشجویان برتر آزمون جامع علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) و پیش کارورزی روز سه شنبه 1401/7/12 با حضور دکتر وثوقی معاون آموزشی و مسئولین آموزش دانشگاه در محل تالار اندیشه برگزار شد.

دکتر احمد وثوقی مطلق ضمن تبریک و موفقیت به دانشجویان در کسب نمره برتر این آزمون با بیان اینکه تعداد قبولی دانشجویان و سطح نمرات آنان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ نخبه پروری و استفاده از ظرفیت ها، تشکیل گروه برای انجام کار علمی را از عناوین ارائه شده دانشگاه برای این دسته از دانشجویان عنوان کرد.

معاون آموزشی دانشگاه با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه ی اصلی هر سازمانی محسوب می شود گفت: افراد متعهد و اخلاق مدار که دارای علم باشد برای جامعه مفید خواهد بود.

در ادامه مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه افزود: EDC به عنوان کانون مجری سیاست های کلان آموزشی دانشگاه است که سرمایه ی اصلی آن، دانشجویان مبتکر و خلاق را تشکیل می دهد که این واحد پذیرای همکاری تمامی دانشجویان عزیز در ارتقاء سطح کیفیت آموزش دانشگاه خواهد بود.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز به همکاری همه جانبه این دانشجویان در ارتقاء آزمون های دانشگاه اشاره کرد.

سرپرست دانشکده دندانپزشکی ضمن تبریک و ادامه دادن به این مسیر که درنتیجه منجر به فعالیت شغلی دانشجویان برتر این دوره می شود گفت: موفقیت امروزتان نتیجه زمان و تلاش هایی بوده که اکنون به ثمر رسیده است.

در پایان از امیرحسین قربانی، راضیه امانی و مهران گلدی زاده از نفرات برتر در آزمون جامع علوم پایه پزشکی، زینب برزگر، محمدعرفان خراشادیزاده، سیمین تاتاری و امیرحسین ابراهیمی زاده در آزمون علوم پایه دندانپزشکی و نفرات برتر در آزمون جامع پیش کارورزی پزشکی آقایان امیر کشاورز قدیمی، صدف دلشاد و مهدی قربانی با اهدای لوح سپاس از سوی معاون آموزشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


از مجموع 1 رأی