به گزارش روابط عمومی؛ روز چهارشنبه پنجم مردادماه جلسه‌ای به دعوت ریاست دانشکده پرستاری با حضور مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه، تنی چند از کارکنان مرکز مطالعات، رییس دانشکده پرستاری، مسئول و کارشناسان دفتر توسعه آموزش دانشکده پرستاری در محل دفتر ریاست دانشکده پرستاری تشکیل شد.

به گفته مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این جلسه در مورد موضوعات آموزش پزشکی بحث و تبادل نظر شد و مسئولان دانشکده دغدغه‌ها، ابهامات، چلش‌ها و پیشنهادات خود را در هر مورد مطرح نمودند.

دکتر حمیدرضا محدث حکاک در این جلسه بر این نکته تاکید نمود که مسئولان و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش بایستی ارتباط نزدیکی با مسئولان و کارشناسان واحدهای مختلف مرکز مطالعات دانشگاه داشته باشند که این امر به پیشبرد برنامه‌های مدنظر جهت ارتقای سطح آموزش در دانشکده‌ها کمک شایانی خواهد نمود.

وی هم‌چنین فعالیت کمیته‌های دفاتر توسعه آموزش در دانشکده‌ها را مهم ارزیابی نمود و ارائه گزارش عملکرد توسط هر کمیته را در قالب سامانه کالکت لازم دانست.

دکتر محدث حکاک با اشاره به دیدگاه ویژه‌ای که رییس دانشکده پرستاری به جایگاه دفتر توسعه آموزش دانشکده دارد، ابراز امیدواری کرد دفتر توسعه آموزش این دانشکده در انجام برنامه‌های مورد نظر و نیل به اهداف تعیین شده بسیار موفق عمل نماید.

در این جلسه دکتر فاطمه خراشادی زاده رییس دانشکده پرستاری از قبول دعوت و حضور مدیر و کارکنان مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در دانشکده پرستاری قدردانی نمود. وی از اهتمام آن دانشکده برای ارتقای سطح توانمندی اعضای هیات علمی خود در زمینه آموزش پزشکی با استفاده از اجرای برنامه‌های مرکز مطالعات و نگاه ویژه به دفتر توسعه آموزش دانشکده و نیز بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در دانشکده سخن گفت و این مهم را مستلزم ارتباط نزدیک بین دانشکده و مرکز مطالعات دانشگاه دانست.