اطلاعیه آموزشی

به گزارش روابط عمومی؛مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه،  فرآیند ثبت نام دانشجویان در سامانه نقل و انتقالات در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400را به شرح ذیل اعلام می نماید.  

 1- دانشجو با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات به آدرس https://guest.behdasht.gov.ir (سامانه مهمانی) و https://transmission.behdasht.gov.ir (سامانه انتقالی) نسبت به ثبت درخواست مهمان، انتقال و یا هر دو اقدام نماید.

2- متقاضی فرم خام ( انتقال به – مهمان به ) را از سایت دانشگاه (معاونت آموزشی-مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی) به آدرس https://nkums.ac.ir/Category/3447 دریافت و تکمیل نماید .

2- فرم مربوطه را تکمیل و بدون امضای استاد مشاور و مسئولین دانشکده، در سامانه نقل و انتقالات بارگذاری نماید. (درج واحدهای پیشنهادی دانشجو در فرم مهمانی جهت بررسی درخواست الزامی می باشد.)                             

3- بعد از تکمیل فرم نقل و انتقالات، مستندات تکمیلی خود را در سامانه بارگذاری نماید.

نکته: برای کارنامه درخواستی در سامانه نقل و انتقالات دانشجو باید از مسیر سامانه هم آوا، وارد حساب کاربری خود شده و کارنامه جدید، را گرفته و در سامانه بارگذاری کند.

4- با مراجعه مداوم به سامانه و در صورت مشاهده پیام خاص مانند نقص مدارک بایستی نسبت به رفع آن اقدام نماید، در صورت عدم مراجعه و تکمیل مدارک، درخواست دانشجو ارجاع نمی گردد.

5-دانشجو موافقت یا عدم موافقت درخواست خود را می تواند از سامانه پیگیری نماید.

**** دانشجویان گرامی لطفا از طریق سامانه نقل و انتقالات ثبت نام خود را بعمل آورده و پیگیری های لازم را از طریق همان سامانه ها انجام دهید****


از مجموع 2 رأی