به گزارش روابط عمومی؛ جلسه راه اندازی سامانه کشوری گنجینه آموزش پزشکی روز گذشته با حضور معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و نمایندگان راه اندازی سامانه مذکور بصورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان دانشگاه پیشگام در راه اندازی سایت گنجینه آموزش پزشکی ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، اشاره داشتند که این سایت با سایت گنجینه سلامت که دارای سابقه  ارزشمند و اثر گذاری بوده است اشتراک فراوانی دارد.
در ادامه جلسه انتظارات معاونت محترم آموزشی وزارت از دانشگاه ها مطرح گردید که نکات زیر مورد تآکید قرار گرفت:
*این گنجینه باید با رویکرد حفظ کیفیت و پرهیزاز هر گونه افزایش کمی و کم اهمیت تهیه شود.
*در این مجموعه بایستی فعالیتهای ارزشمند دانشگاه در حوزه توسعه آموزش به  دقت گزارش شود که می تواند شامل مکاتبات مؤثر قدیمی، مصاحبه با پیشکسوتان و خانواده های پیشکسوتان مرحوم ، کتاب های با چاپ های قدیمی که اکنون دسترسی به آنها دشوارست ، لیستی از خدمات و فعالیتهای شاخص معاونین آموزشی و مدیران اسبق دانشگاه ، تصاویر به یاد ماندنی و ... باشد.

در نهایت مقرر شد با تشکیل گروهی فعال در شبکه اجتماعی که متشکل از نمایندگان دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود فعالیت ها و انتظارات از دانشگاه ها شفاف و جزئیات مربوط به ارسال مستندات و دسترسی به سایت بیان و تجربیات دانشگاه ها در این گروه به اشتراک گذاشته شود. 

 

 


از مجموع 1 رأی