معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری هفدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا صفدری با اعلام این خبر گفت: این فراخوان جذب و استخدام در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام از یکم آبان ماه امسال به مدت یک ماه است، افزود: ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

دکتر صفدری درخصوص شرایط اختصاصی این استخدام گفت: دارابودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در رشته های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه، حداکثر سن 35 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و حداکثر سن 45 سال برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ و ... از شرایط استخدام است.

وی رشته های آندودانتيكس، بيماری های داخلي، بيوتكنولوژي پزشكي (زيست فناوري پزشكي)، بيوشيمي باليني، علوم تغذيه، علوم تشريحي، نانو زیست فناوری پزشکی ، فیزیک پزشکی، پاتولوژي (آسيب شناسي) و كودكان (اطفال) از رشته های موردنیاز برای استخدام در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد.

بر پایه این گزارش متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک آگهی فراخوان که در ادامه آمده است، اطلاعات لازم در مورد هفدهمین فراخوان جذب و استخدام اعضای هیات علمی پیمانی را کسب کنند.

آگهی استخدام عضو هیات علمی پیمانی .pdf

لیست اعلام نیاز فراخوان هفدهم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی.pdf