آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز پنجشنبه بیست و چهارم مهرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی؛ معاون آموزشی دانشگاه از برگزاری آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در روز پنجشنبه بیست و چهارم مهرماه سال جاری بطور همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

دکتر محمدرضا صفدری با اعلام این خبر گفت: 961 داوطلب در حوزه خراسان شمالي در این آزمون شرکت خواهند کرد که از این تعداد 725 داوطلب خانم و 236 داوطلب آقا هستند.

وی افزود: آزمون نوبت صبح ساعت 8:30 و عصر ساعت 14:00 در محل ساختمان فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: داوطلبین از آوردن هرگونه جزوه، کتاب، یادداشت، وسایل الکترونیکی، ساعت و دستبند هوشمند، تلفن همراه، هندزفری، کیف دستی، ماشین حساب و ... در محل آزمون جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت تقلب محسوب می شود.

 وی همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی یا شناسنامه، ماسک، مدادمشکی نرم، مداد تراش، پاک کن، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در محل حوزه را الزامی دانست.  

وی ادامه داد: همراه داشتن اصل کارت ملی (یا شناسنامه) و پرینت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون را الزامی و همراه نداشتن هر یک از موارد یاد شده، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون خواهد شد.

بر پایه این گزارش داوطلبان حتماً پرینت کارت ورود به جلسه را در روز آزمون به همراه داشته باشند در غیر اینصورت امکان پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه در محل حوزه امتحانی میسر نخواهد بود.


از مجموع 2 رأی