به گزارش روابط عمومی؛ واحد خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه با همکاری واحد آموزش دانشکدهها در راستای بهبود خدمات رسانی به دانشجویان و کاهش مراجعات حضوری به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور، در زمینههای نقل و انتقالات، تسویه حساب، انصراف و مرخصی تحصیلی، اقدام به دریافت مدارک و مستندات ضروری دانشجویان از بستر پست الکترونیک و فاکس نموده و فرآیند انجام کار حضوری دانشجویان را تا حدودی بر عهده گرفته است.
در این زمینه تعداد قابل توجهی از متقاضیان انتقال خارج از کشور، مدارک خود را ارسال نمودهاند که جهت تکمیل فرآیند و اعلام نتیجه به دانشکدههای مربوطه ارجاع شده است.
فرآیند نقل و انتقالات دانشجویان داخل کشور نیز مانند سالهای گذشته از طریق سامانه انتقال و مهمانی وزارت متبوع، با تاکید بر کاهش مراجعات حضوری و حذف مکاتبات فیزیکی، درحال انجام و پیگیری میباشد.
برپایه این گزارش جهت کاهش حضور مراجعین، بخشی از فرآیند مربوط به ثبت نام دانشجویان در سامانه با تغییرات ایجاد شده امکان انجام امور متقاضیان را در بستر الکترونیک فراهم نموده، که این تغییرات در قالب اطلاعیه، قبلاً از طریق سایت مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی به اطلاع مخاطبین رسانده شده است.