به گزارش روابط عمومی؛ واحد خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه با همکاری واحد آموزش دانشکده­ها در راستای بهبود خدمات رسانی به دانشجویان و کاهش مراجعات حضوری به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور، در زمینه­های نقل و انتقالات، تسویه حساب، انصراف و مرخصی تحصیلی، اقدام به دریافت مدارک و مستندات ضروری دانشجویان از بستر پست الکترونیک و فاکس نموده و فرآیند انجام کار حضوری دانشجویان را تا حدودی بر عهده گرفته است.

در این زمینه تعداد قابل توجهی از متقاضیان انتقال خارج از کشور، مدارک خود را ارسال نموده­اند که جهت تکمیل فرآیند و اعلام نتیجه به دانشکده­های مربوطه ارجاع شده است.

 فرآیند نقل و انتقالات دانشجویان داخل کشور نیز مانند سال­های گذشته از طریق سامانه انتقال و مهمانی وزارت متبوع، با تاکید بر کاهش مراجعات حضوری و حذف مکاتبات فیزیکی، درحال انجام و پیگیری می­باشد.

برپایه این گزارش جهت کاهش حضور مراجعین، بخشی از فرآیند مربوط به ثبت نام دانشجویان در سامانه با تغییرات ایجاد شده امکان انجام امور متقاضیان را در بستر الکترونیک فراهم نموده، که این تغییرات در قالب اطلاعیه، قبلاً از طریق سایت مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی به اطلاع مخاطبین رسانده شده است.