لزوم بازنگری چارت تفصیلی دانشکده پزشکی

162 ١٢:٣٣ ب.ظ

سرپرست دانشکده پزشکی با اشاره به اینکه آخرین بازنگری چارت تفصیلی این دانشکده مربوط به شهریور 93 است، بر لزوم بازنگری چارت تفصیلی دانشکده پزشکی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر حسن نامدار اظهار کرد: بازنگری مجدد چارت تفصیلی دانشکده با توجه به افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی، دانشجویان و اعضای هیات علمی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: عدم امکان تبدیل وضعیت نیروهای ضریب کا با وجود اتمام دوران تعهدات قانونی به علت نبود فراخوان جذب هیات علمی پیمانی طی دو سال گذشته، یکی از دغدغه های فعلی این دانشکده است.

وی افزود: کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان های آموزشی نیز منجر به افزایش حجم کار درمانی اعضای هیات علمی بالینی شده و فرصت آن ها برای اجرای کامل برنامه های آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش با محدودیت مواجه است.

دکتر نامدار تکمیل کادر اعضای هیات علمی به ویژه در رشته های روماتولوژی، ریه، ENT و لزوم حمایت و پیگیری کسب مجوز لازم برای رشته های دستیاری و تحصیلات تکمیلی را خواستار شد.

سرپرست دانشکده پزشکی بجنورد در ادامه سخنان خود بر لزوم بازنگری در تسهیلات و مشوق های لازم برای اعضای هیات علمی به منظور افزایش ماندگاری آن ها و عدم خروج اعضای هیات علمی از حوزه آموزش تاکید کرد.

دکتر نامدار همچنین خواستار ایجاد بستر و حمایت های لازم به منظور افزایش مرتبه اعضای هیات علمی به دانشیاری و استادی شد.