مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، از اجرای 95 درصدی بایگانی الکترونیک پرونده‌های فارغ التحصیلان این دانشگاه در سامانه مربوطه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، ویدا طیبی اظهار کرد: در راستای دولت الکترونیک قراردادی با اداره پست به منظور انجام صدور الکترونیکی مدارک دانش آموختگان دانشگاه و راه اندازی فرآیند مورد نظر منعقد شده است.

وی به راه اندازی سامانه انصراف دانشجویان، مشترک با وزارت متبوع اشاره کرد و هماهنگی برگزاری و دبیری جلسات کمیته منتخب، شورای آموزشی، اساتید مشاور، کمیسیون موارد خاص، شورای تحصیلات تکمیلی مشترک با دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجویان و کمیته بروز رسانی شیوه نامه شهریه دانشجویان شهریه پرداز را از دیگر اقدامات اجرایی در 9 ماهه سال جاری دانست.

طیبی برنامه ریزی و انجام اقدامات مربوط به ثبت نام حدود 670 نفر از دانشجویان جدید الورود در رشته – مقاطع مختلف را از دیگر عملکردهای این واحد در مدت ذکر شده دانست و افزود: امور مربوطه به فراغت از تحصیل برای حدود 200 دانش آموخته دانشگاه در رشته-مقاطع مختلف انجام شد.

وی هماهنگی برگزاری جلسات کمیته دانشجویان متعهد به دانشگاه، انجام امور حقوقی مرتبط با معاونت آموزشی و هماهنگی و برگزاری آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی ( 1 دوره)، پیش کارورزی ( 1 دوره )، معرفی متقاضیان شرکت در سه دوره آزمون جامع الکترونیکی و انجام هماهنگی و مکاتبات مربوط به آزمون صلاحیت بالینی برای دانشجویان پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: امسال جمع بندی قوانین و مقررات و بخشنامه های آموزشی مربوط به فراغت از تحصیل، در قالب کتابچه الکترونیکی الحاقی قوانین آموزشی و ارائه پمفلت کاربردی جهت ارباب رجوع به چاپ رسید.

طیبی همچنین تغییر قالب دانشنامه پایان تحصیلات، هماهنگی با واحد انفورماتیک جهت  صدور کارت دانشجویی برای تمامی دانشجویان ثبت نام شده، صدور 168 تاییدیه تحصیلی، حدود 200 گواهینامه موقت تحصیلی و 20 دانشنامه پایان تحصیلات را، از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه امور آموزش و تحصیلات تکمیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ذکر کرد.