نشست هم اندیشی دکتر سید احمد هاشمی سرپرست و دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر هاشمی در این نشست خواستار همفکری و استفاده از نقطه نظرات اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف در راستای رفع دغدغه و نیازهای دانشگاه شد.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور طرح سنجش میزان رضایتمندی کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سایت دانشگاه به آدرس http://nkums.ac.ir راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: نظرات اعضای هیئت علمی به عنوان قشر فرهیخته دانشگاه در پیشبرد و اجرای سیاست های نظام بهداشت و سلامت بسیار موثر است.

دکتر هاشمی با بیان اینکه دانشکده جوان دندانپزشکی بجنورد افق روشنی را در پیش دارد، از اعضای هیئت علمی خواست تا با تربیت دانشجویان کارآمد، متخصص و متعهد رشته دندانپزشکی منشاء اثر باشند.

و در بخشی از سخنان خود بر آموزش و فرهنگ سازی به منظور تکامل در نوع برخورد، رفتار و تعامل اعضای جامعه با قشر فرهیخته پزشک و دندانپزشک تاکید کرد.

در این نشست صمیمی ضمن ارائه گزارش عملکردی از سوی دکتر احسان جعفری سرپرست دانشکده دندانپزشکی، هریک از اعضای هیئت علمی به بیان نقطه نظرات، پیشنهاد و نیازمندی های خود پرداختند.

بر پایه این گزارش، ضمن بررسی موارد مطروحه مقرر شد بر اساس اولویت بندی در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های اعضای هیئت علمی تصمیماتی اتخاذ و اقدامات اصلاحی صورت پذیرد.

 

 

 


از مجموع 1 رأی