نشست هم اندیشی دکتر سید احمد هاشمی سرپرست و دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر سید احمد هاشمی در این نشست صمیمانه با اشاره به رسالت خطیر فعالان حوزه بهداشت، اظهار کرد: فرهنگ سازی درخصوص مسایل بهداشتی در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه این فرهنگ‌سازی در مرحله نخست از رفتار خود فرد سرچشمه می گیرد، افزود: رفتارمان باید بهداشتی باشد تا این فرهنگ را در سطح جامعه نهادینه کنیم.
دکتر هاشمی با بیان اینکه خودم را عضوی از جامعه بهداشت می دانم، خاطرنشان کرد: دانشکده بهداشت رسالتی خطیر در تربیت نیروهای خود دارد که فعالیت و تلاش اعضای هیئت علمی و اساتید این دانشکده در این امر قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اجرای طرح رضایتمندی کارکنان، اعضای هیئت علمی و مراجعان در سطح دانشگاه علوم پزشکی، اضافه کرد: این طرح در سایت دانشگاه بارگذاری شده و فرصتی را برای هم اندیشی و بیان نقطه نظرات فراهم آورده است. 
دکتر هاشمی هم اندیشی و بیان نقطه نظرات اعضای هیئت علمی را ریل گذاری در راستای اجرای هرچه بهتر سیاست های بهداشتی و درمانی و تحقق اهداف نظام سلامت در آینده دانست.
دکتر محدث حکاک سرپرست دانشکده بهداشت نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دانشکده گفت: دانشکده بهداشت با 23 عضو هیئت علمی و 440 دانشجو در حال فعالیت است.
بر پایه این گزارش توسعه فضای آموزشی دانشکده بهداشت، بحث رفاهی و ادامه تحصیل اعضای هیئت علمی، جذب نیروهای طرحی، استخدام نیروهای کارشناس آزمایشگاه، اخذ مجوز راه اندازی آزمایشگاه معتمد محیط زیست، کمبود استادیار بهداشت محیط، تقویت بدنه هیئت علمی برای تربیت دانشجویان کارآمد، نیازسنجی کارگاه های آموزشی با همکاری معاونت آموزش و معاونت پژوهش، حمایت و هدایت اعضای جوان هیئت علمی و ... به عنوان مهم ترین دغدغه اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت بجنورد در این جلسه مطرح شد.