به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛روز شنبه 11 آبان ماه ریاست مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بازدید غیرحضوری از مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه داشتند.

 مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: به منظور تقویت ارتباط بین مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت با مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ­ها/دانشکده ­های علوم پزشکی کشور و نیز ارتباط بین مراکز مطالعات هر یک از کلان مناطق با یکدیگر، برنامه بازدید از کلان مناطق در طول سال تحصیلی 97-96 به مرحله اجرا درآمده بود.

محبوبه طباطبایی چهر افزود: در راستای تداوم و تقویت ارتباط با مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه­ ها/دانشکده ­های علوم پزشکی کشور و از آنجا که به علت فعالیت­های متعدد پیش رو بازدیدهای حضوری از تک تک مراکز فراهم نبود، با اعلام آمادگی این مرکز، این بازدید غیرحضوری به صورت وبیناری انجام شد.

بر پایه این گزارش در این بازدید معاون آموزشی دانشگاه، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، مسئولان واحدها و کارشناسان مرکز حضور داشتند و دکتر صفدری توضیحاتی را در خصوص اهم فعالیت‌های مرکز مطالعات دانشگاه بیان نمود و در ادامه مدیر مرکز مطالعات دانشگاه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های واحدها و کمیته‌های مختلف مرکز ارائه کرد.

دکتر میرزازاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران مرکز و ابراز رضایت از فعالیت مرکز مطالعات دانشگاه، رهنمودهایی را در خصوص هر یک از واحدها بیان کرد و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ گفت.