روند درمان بیماران سکته های مغزی با اجرای کد 724 که فرد را از ناتوانی و معلولیت های ناشی از بیماری نجات می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ پزشک متخصص و مسئول بخش مغز و اعصاب بیمارستان امام حسن(ع) با اعلام این مطلب گفت: کد 724 در واقع به این شکل است که ، هفت روز هفته 24 ساعت به طور شبانه روزی پرسنل بیمارستانی که در این کد تعریف شدند و شامل متخصصان مغز و اعصاب ، پرستاران آموزش دیده و نیروهای اورژانس است، در خصوص شناسایی و تشخیص بیماران به منظور اندیکاسیون کد724 و اجرای آن اقدام می کنند.

دکتر امیرعلی قهرمانی با بیان این که ، بیمارستان امام حسن(ع) تنها بیمارستان دارای کد 724 در استان است، افزود: ارجاع بیماران مبتلا به سکته های مغزی به بیمارستان در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج مطلوب درمانی را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اگر بیمار قبل از 3 و حداکثر 4.5 ساعت شناسایی شود ، می توان با اجرای کد 724،  نتایج مطلوب درمان را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای این روش درمانی از ابتدای اجرای این کد تا کنون تمام مراجعه کنندگان تحت درمان کامل قرار گرفتند و از خطر ناتوانی ناشی از سکته مغزی نجات یافتند.

وی با تاکید بر مراجعه زودهنگام بیماران سکته مغزی به این بیمارستان خاطرنشان کرد: افرادی که از خدمات کد 724 بهره مند می شوند، وضعیت بهتری از نطر بالینی جسمانی در سه ماه بعد از درمان دارند.

گفتنی است، تا کنون 20 بیمار از خدمات کد 724 در بیمارستان امام حسن (ع) بهره مند شدند و مشکلات عدیده ای که بیماران در گذشته و قبل از اجرای این کد دارا بودند را تجربه نکردند.


از مجموع 2 رأی