سرپرست جدید دانشکده پزشکی منصوب گردید

764 ١٣:٢٥ ب.ظ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر حق بین، طی حکمی آقای دکتر حسن نامدار را به عنوان پنجمین سرپرست این دانشکده منصوب کردند.

این حکم را جناب آقای دکتر محمدرضا صفدری، معاون آموزشی دانشگاه به همراه مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر امور هیات علمی، با حضور در جمع اساتید و همکاران دانشکده پزشکی به ایشان ابلاغ نمودند.

سپس آقای دکتر صفدری ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ و بی شائبه آقای دکتر شاهین مافی نژاد، سرپرست سابق این دانشکده، از قبول زحمت این مسئولیت توسط جناب آقای دکتر حسن نامدار تشکر کردند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه آقای دکتر وطنچیان، معاون آموزشی دانشکده پزشکی از طرف دکتر مافی نژاد که در این جلسه حضور نداشتند، به دکتر نامدار، در جایگاه سرپرست دانشکده پزشکی تبریک گفتند و همکاری همه اعضای هیئت علمی و همکاران این دانشکده را با ایشان خواستار شدند.

در پایان این جلسه، سرپرست جدید دانشکده پزشکی در بیاناتی، ضمن تقدیر و تشکر از همه روسای قبلی این دانشکده، از حسن اعتماد ریاست دانشگاه و معاون آموزشی دانشگاه، از واگذاری این مسئولیت به ایشان قدردانی نمودند و خواستار همکاری و همدلی همه مسئولین دانشگاه، معاونین، اساتید و مسئولان واحدهای این دانشکده در راستای پیشبرد اهداف دانشکده در همه زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی، رفاهی و فرهنگی شدند.