روز یکشنبه 25 شهریورماه شورای سیاستگذاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با حضور مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و سایر اعضای شورا در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه خانم طباطبایی چهر در مورد جلسات وبینار مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت که به صورت منظم و با برنامه از پیش تعیین شده تشکیل می شود صحبت نمود و به موضوعات مطرح شده در این جلسات اشاره نمود.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه هم چنین در مورد سیاست‌ها و برنامه‌های مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت در خصوص نحوه برگزاری همایش آموزش پزشکی صحبت نمود و افزود: ریاست مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت برآن است تا حد ممکن همایش آموزش پزشکی به صورت منصفانه و عادلانه برگزار شود و بدین منظور در چگونگی برگزاری این همایش تغییراتی اعمال شده است.

در این جلسه آیین نامه همایش آموزش پزشکی و آیین نامه جشنواره شهید مطهری مورد بررسی قرار گرفت و بر ارائه فرآیندهای آموزشی به صورت ژورنال کلاب‌های آموزشی هفته‌ای تاکید شد.

هم چنین خانم طباطبایی چهر به کارگاه فعالیت های نوآورانه که از سوی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت به صورت هماهنگ در همه مراکز مطالعات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد اشاره نمود و عنوان نمود که مقدمات آن در وزارت متبوع انجام شده است و قرار است مطالب مربوطه از طریق رابط هر دانشگاه در اختیار شرکت کنندگان در کارگاه قرار گیرد.

در این جلسه به اساسنامه کمیته مشورتی نیز پرداخته شد و هر یک از اعضا نظرات خود را بیان نمودند و در مورد چگونگی تشکیل این کمیته‌ها در دانشکده‌ها و افزایش مشارکت دانشجویان تصمیمات لازم گرفته شد.