مراسم تكريم و معارفه معاون آموزشي دانشگاه و رئیس بيمارستان امام علي(ع) بجنورد با حضور مسئولان ارشد دانشگاهی و استانی در تالار شهيد آويني دانشگاه برگزار شد.

رئيس دانشگاه در اين مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي و استان ما بر خود مي بالد كه افرادي در دامان خود پرورش داده که مي توانند به طور مفيد و بسیار مؤثر به مردم عزیزمان خدمات مطلوب و ارزنده ارائه دهند.
دكتر" علي حق بين" افزود: تيم مديريتي دانشگاه تيمي يك دل است و تمام اعضاي آن توانايي پیگیری و انجام اقدامات در حوزه هاي مختلف را دارند.
وي با بيان اين كه تغييرات بايد فراتر از گذشته باشد، تصريح كرد: حس نوع دوستي ، ميهن پرستي و خدمت به همشهريان و هم استانی ها در بین همكاران خدوم مجموعه دانشگاه بر كسي پوشيده نيست و معامله آن ها با خداست.
وي ضمن تقدير از معاون آموزشي و رئیس بيمارستان امام علي(ع) عنوان كرد: قطعا وجود نيروهايي با بار علمي و مديريتي بالا، افرادی صادق ،كوشا و داراي اخلاق پزشكي و علاقمند به خدمت؛باعث افتخار ماست و اميدواريم با كار تيمي همچنان بتوانیم وضعيت سلامت استان را به سمت و سويي فراتر ارتقا دهيم.
رئيس سازمان نظام پزشكي نيز دراين مراسم به اهميت بايستگي و شايستگي اشاره كرد و گفت: خدمت كردن در مناطق محروم ويژگي هاي خاصی را مي طلبد و هميشه در تنگناها خدمات خيرخواهانه آشكار مي شود.
دكتر" انصاري مود" با تأكيد بر آمايش و اهميت آن عنوان كرد: مديران از خلاقيت ها و ويژگي هاي ممتاز خود دور نیستند و از سویی نیز با تمام وجود شرايط سخت را مي پذيرند و در سنگرهایی بسيار دشوار حضور مي يابند و خالصانه خدمت مي كنند.
معاون آموزشي اسبق دانشگاه نيز در اين مراسم ضمن تشکر از اظهار لطف مدیران و همکاران دانشگاه و آرزوي سلامتي و بهروزي ، به اهميت توجه به دو حوزه مهم در معاونت آموزشي اشاره کرد و گفت: حوزه بين المللي سازي از اهميت به سزايي برخوردار است و در واقع ميانبُري براي رسيدن به دانشگاه هاي نسل سوم می باشد .
دكتر" رضا گنجي" افزود: ظرفيت ها و پتانسيل هاي دانشگاه بسيار بالاست و اميدواريم همه بتوانند از اين ظرفيت ها استفاده كنند و شاهد ارتقا و پيشرفت هاي زيادي در این مجموعه باشيم.
وی تاکید کرد : من همچنان نسبت به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی احساس دِین می نمایم و 
معاون آموزشی جدید دانشگاه و رئيس اسبق بيمارستان امام علي(ع) نيز ضمن تقدير از كاركنان و پرسنل بيمارستان امام علي(ع) و ارائه عملكرد بيمارستان گفت: باید مجموعه نيروهاي دانشگاه هر چه بیشتر به همگرايي و هم افزايي دست پیدا کنیم و همگي براي ارتقاي دانشگاه تلاش نماییم و همواره به بهبود سطح سلامت مردم بينديشيم و در این مسیر گام های بلند برداریم.
دكتر" محمدرضا صفدري" به اهميت آموزش اشاره كرد و افزود: در دانشگاه ها اگر بتوانيم نسل آموزش ديده و كارآمد تربيت كنيم مي توانيم سلامت جامعه را تضمين كنيم.
سرپرست جديد بيمارستان امام علي(ع) نيز در اين مراسم به اهميت كار جهادي اشاره كرد و گفت:كار كردن و خدمت به مردم بايد بدون چشمداشت مالی، لذت بخش باشد.
دكتر" اسماعيلي" افزود: توانمندسازي در حوزه پرستاران ،حوزه هاي دارويي و تجهيزات و لوازم پزشكي و ارتقای نگرش بيمارستاني و.... از مواردي است كه در اولويت برنامه هاي بيمارستان خواهيم داشت.
بر پایه این گزارش در پایان این مراسم لوح سپاس رئیس دانشگاه به دکتر رضا گنجی اهداء گردید و حکم ابلاغ دکتر محمدرضا صفدری و دکتر علی اسماعیلی اعطاء شد.