«هیئت ممتحنه ارزشیابی و برنامه ریزی رشته زیست فناوری پزشکی و پزشکی مولکولی وزارت بهداشت» به سرپرستی جناب آقای دکتر بهرام کاظمی در جریان یک بازدید از دانشکده پزشکی بجنورد، امکانات، تجهیزات، ظرفیتها و پنانسیل های دانشکده پزشکی بجنورد مرتبط با رشته زیست و فناوری پزشکی را مورد ارزیابی تفصیلی قرار دادند.

بر پایه این خبر ابتدا تیم ارزیاب در نشستی با حضور ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر حق بین، معاون محترم آموزشی، ریاست محترم دانشکده پزشکی و دیگر مسئولین از حوزه های مختلف معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی و اعضای مستقل و و ابسته گروه زیست فناوری پزشکی، شرکت کردند.

در این نشست، جناب آقای دکتر حق بین ریاست محترم دانشگاه تشریف فرمایی تیم ارزیاب را به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشکده پزشکی بجنورد خوش آمد گفتند و در خصوص اهمیت و گسترش فعالیت های شرکتهای دانش بنیان و پژوهش بسمت تولید، نکاتی را یادآور شدند. سپس حضار در این جلسه در جریان عملکرد  گروه زیست فناوری پزشکی دانشکده پزشکی با ارائه سرکار خانم دکتر آرزومند آشنا شدند.

بازدید میدانی از امکانات و تجهیزات دانشکده، نظیر آزمایشگاهها، کلاسهای درس، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و آزمایشگاه حیوانات ادامه برنامه این هیئت ارزیاب را تشکیل میداد.

سپس هیئت ممتحنه ارزشیابی و برنامه ریزی رشته زیست فناوری پزشکی و پزشکی مولکولی وزارت بهداشت بعد از نشستی خصوصی با دانشجویان ارشد رشته زیست و فناوری پزشکی، به منظور جمع بندی نهایی این بازدید که آخرین برنامه این تیم را شامل می شد، دوباره به اتفاق مسئولین محترم دانشگاه و دانشکده دور میز حلقه زدند.