دكتر رضا گنجی معاون آموزشي دانشگاه در پيامي  فرا رسيدن روز دانشجو را به دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالی تبريك گفتند:

فرارسيدن روز دانشجو روز تأكيد بر اهميت علم آموزي و لزوم حقيقت جويي، روز در هم آميختن تقوا با علم و دانش اندوزي، روز ارج نهادن به جايگاه والاي دانش و بينش، بر شما دانشجويان عزيز گرامي باد.

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

۱۶آذر، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری ، استقلال و آزادی است. در این روز، دانشجویان ثابت کردند که دانشجو، تنها جوینده دانش نیست؛ بلکه جوینده همه خوبی‏هاست و در همه‏جا حضور چشم‏گیری دارد و با روشنگری و آگاهی‏های خود، هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشور دخالت کنند. ۱۶آذر ثابت کرد که ایران تنها از آنِ ملت ایران است و آنان خود حق اداره کشورشان را دارند. ۱۶آذر ثابت کرد که قلم‏ها، شعارها و قدم‏های استوار دانشجو، همواره همراه ملت و یاری گر دولت در همه زمینه‏هاست.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

شانزده آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان و روز تاکید بر اهمیت علم آموزی و تقویت ایمان و حقیقت جویی گرامی داشته و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

دکتر رضا گنجی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی