در این جلسه مهندس پیمان فیضی با تاكيد بر ضرورت اطلاع رساني اقدامات حوزه سلامت، گفت: نقش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به ارائه خدمات متنوع و بهینه از سوي حوزه هاي مختلف سلامت محور به جامعه واهمیت تنوير افکار عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یکی از معاونت های بسیار مهم است، افزود: اقدامات خوبی در معاونت آموزشی صورت می گیرد و شايسته است كه به خوبي انعكاس پيدا كند. وی  ضمن تقدیر از عملکرد معاونت آموزشی دانشگاه در حوزه اطلاع رساني تصریح کرد: برنامه های زیادی را در حوزه روابط عمومی داریم ومیخواهیم این حوزه را به سمت الکترونیک شدن پیش ببریم. مهندس "پور خیاط " نیز در این جلسه  گفت: رویکرد ما در حوزه روابط عمومی دیکر رویکرد سنتی نیست و ما در نظر داریم در این حوزه بحث ارتباطات را گسترش دهیم و جریان شناسی کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبان سایت آموزشی بیشتر دانشجویان هستند، لازم است که این سایت آپدیت و به روز باشد. وی به لزوم آگاهی از دغدغه هاي دانشجویان و درک کردن  آنها به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: ما به روابط عمومی نوین ورود پیدا کردیم و باید در حوزه ارتباطات کار کنیم و جلوی برخی از اتفاقات را بگیریم. وی اظهار داشت: از روابط عمومی به عنوان یک مشاور که دارای ویژگی های سرعت، دقت و صحت در عمل است، انتظارات زيادي داریم.

معاون آموزشی دانشگاه نيز ضمن اظهار خرسندي از تغییرات ايجاد شده در روابط عمومی گفت: خبررساني در دانشگاه باید در راستای هدف مشخص و هدفمند باشد. دکتر رضا گنجی با بیان اینکه خبر رسانی در کانال هاي تلگرامی و فضاي مجازي غیررسمی است و سايت هاي خبري بايد پربار گردند، افزود: ما با نهایت توان که داریم مساعدت و همکاری لازم  برای بروز رسانی و بهبود عملکرد روابط عمومی را خواهیم داشت.

 

 


از مجموع 1 رأی