دروس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آماده فراخوانی به سامانه نماد 2 شد. به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: یکی از رسالت های دانشگاه علوم پزشکی مجازی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه زیرساخت های لازم نرم افزاری و سخت افزاری به دانشگاه های علوم پزشکی کشور است. بر همین اساس معاونت فناوری اطلاعات و زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی طراحی سامانه ملی مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) را در دستور کار خود قرار داده است. به منظور تسریع در امور مربوط به آموزش های مجازی دانشگاه های متقاضی، سامانه ای با عنوان نماد 2 راه اندازی شده است تا قبل از اتمام طراحی نرم افزار ملی، مورد استفاده قرار گیرد. یکی از برنامه های این دانشگاه که به منظور سهولت کاربری دانشگاه های متقاضی انجام شده اتصال نرم افزاری سامانه های سمای دانشگاه های متقاضی به سامانه نماد 2 می باشد.

 به گفته دکتر رضا گنجی با استفاده از این ارتباط اسامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و واحدهای درسی از دانشگاه های متقاضی به سامانه نماد 2 فراخوانی می شود. بر این اساس اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشگاه های متقاضی برای ورود به نماد 2 از کلمه کاربردی و رمز عبور در سامانه سمای دانشگاه خود استفاده می کنند و بعد از ورود واحدهای درسی، مدرسان و دانشجویان مرتبط با خود را می بینند.

همچنین وی افزود: بدیهی است که صحت عملکرد این سیستم وابسته به ورود کامل اطلاعات واحدهای درسی، دانشجویان و کلیه مدرسان (اعم از مسئول درس و سایر مدرسان همکار) در سیستم سمای دانشگاه متقاضی خواهد بود. بر همین اساس ارتباط نرم افزاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با سامانه نماد 2 برقرار گردید. تاکنون 14 دانشگاه کشور از این امکان بهره مند شده اند.

دکتر رضا گنجی از مسئول محترم فناوری اطلاعات معاونت آموزشی جناب آقای مهندس خواجه پور که پیگیری و تلاش فراوانی را برای این امر انجام داده است تشکر و قدردانی نمود.